رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان ۱۶ ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | خراسان رضوی سال گذشته رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟
سرخط خبرها

بررسی موضوع حق‌التدریس معلمان بازنشسته و خرید خدمت در صحن غیرعلنی مجلس

  • کد خبر: ۱۹۰۱۴۲
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
بررسی موضوع حق‌التدریس معلمان بازنشسته و خرید خدمت در صحن غیرعلنی مجلس
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بیان جزئیاتی از جلسه غیرعلنی نمایندگان درباره مشکلات وزارت آموزش و پرورش در تأمین معلم برای سال جدید تحصیلی مدارس پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد حسین فلاحی درباره جزئیات جلسه غیر علنی امروز نمایندگان مجلس با وزیر آموزش و پرورش و رؤسای سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی درباره مشکلات وزارت آموزش و پرورش در تأمین معلم در سال جدید تحصیلی مدارس اظهار کرد: در این جلسه موضوع کمبود معلم و عوامل دخیل در آن و راهکار‌های موجود برای حل این مشکل مورد بحث قرار گرفت و مباحثی کلی در این زمینه مطرح شد.

وی گفت: همان‌طور که پیشتر نیز وزیر آموزش و پرورش و رؤسای سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی در کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز قول داده بودند تا هر سال ردیف‌های بودجه‌ای مرتبط به موقع تخصیص پیدا کند و معلمان به موقع تربیت و سازماندهی شوند تا در آغاز سال تحصیلی مشکلی در این زمینه مطرح نباشد، در جلسه امروز نیز این مسئولان وعده دادند تا با توجه به آغاز سال تحصیلی هر چه زودتر مشکل حق‌التدریس معلمان بازنشسته و خرید خدمت را حل کنند تا این افراد با دلگرمی به کار خود ادامه دهند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی دستور داد تا کمیسیون آموزش و تحقیقات به طور ویژه پیگیر موضوع تأمین معلم باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->